Nieuws / 6 januari 2021

Voor de corona-situatie werd thuiswerken voor sommige organisaties als niet mogelijk gezien. Nu heeft dit thuiswerken zich, door de wettelijke verplichting, in een snel tempo weten te ontwikkelen. Technologie die er al lange tijd is wordt nu écht gebruikt en toegepast. Maar welke invloed heeft deze ervaring op de toekomst?

“Zowel de werkgever als de werknemer moet een bijdrage leveren aan het succesvol thuiswerken”

En nu?

Hoe moet er omgegaan worden met het structureel thuiswerken, het nieuwe werken? Wat wordt de rol van de medewerker en de organisatie om dit in zo goed mogelijke banen te leiden? Veel medewerkers ervaren, naast nadelen ook voordelen van thuiswerken en geven aan ook in de toekomst meer thuis te willen werken. Wat wordt de balans tussen werken op kantoor en werken thuis? En hoe ga je om met het werken in de thuisomgeving, naast de kantooromgeving waar je aan gewend was?

Deze whitepaper geeft tips en tricks over hoe om te gaan met het structureel thuiswerken en is gebaseerd op het ‘We Werken Thuis‘ onderzoek en een interview met Pity Jongens, directeur van Aestate /ontrafelexperts.

Whitepaper aanvragen

Of kijk op onze Aecademy pagina voor meer content.


     

    Ook een huisvestingsvraag?

    Neem voor meer informatie over deze huisvestingsopgave of vrijblijvend advies contact op met Pity Jongens via telefoonnummer 030 – 637 63 77 of via een e-mail naar pjongens@aestate.nl

    Los ook mijn vraagstuk op!